Hoe

Een gratis vast telefoonnummer is beschikbaar voor ondernemers, zzp-ers en freelancers.

Het vaste telefoonnummer wat je standaard bij onze antwoordservices krijgt mag je gebruiken om direct aan je klanten te geven of bijvoorbeeld op je website plaatsen; dit geeft een professionelere uitstraling dan een een 06 nummer van je mobiel.

Je betaalt geen inschrijfgeld of vaste maandelijkse kosten! Je betaalt alleen als wij het nummer voor je beantwoorden (wij zijn natuurlijk een telefoon antwoordservice). Dit is een vast bedrag per telefoontje. Als jij hebt aangegeven (via je eigen klanten login) om ruggespraak te voeren dan doen wij dit. Uiteindelijk kies jij er dan voor om wel of niet doorgeschakeld te worden. Hiervoor betaal je dan alleen de doorschakel-kosten, dit zijn vaste kosten naar een ieder willekeurig nummer in Nederland, Buitenland of Mobiel (muv betaal/diensten nummers).

Dus geen verborgen kosten, contracten met verplichtingen of andere “onzin”

De instelingen van het gratis telefoonnummer (zoals wel/niet doorschakelen, de boodschap en informatie voor de telefoniste, extra contact personen etc) kan je altijd zonder kosten live via je eigen “inlog aanpassen”

Deze inlog kan je ook eenvoudig bedienen met een mobiele telefoon.

Te mooi om waar te zijn? Nee hoor! Maar wij hebben wel een strikte regel. Omdat wij een gratis nummer beschikbaar stellen (je eigen nummer), wij geen borg of inschrijfgeld vragen zijn wij strikt met de betaaltermijn:

  • Iedere week ontvang je een factuur (als je kosten hebt gemaakt).
  • Betaaltermijn is betalen binnen 7 dagen, zonder excuses.
  • Extra kosten die wij maken omdat een factuur niet tijdig betaald is worden direct in rekening gebracht.

Hiervoor krijg je wel meteen je eigen vaste telefoonnummer direct tot je beschikking. Dit nummer ontvang je direct in je e-mail en is ook direct te gebruiken nadat jij je hebt ingeschreven.

Om de inschrijving compleet te maken vragen wij een identificatie dmv een eenmalige betaling via iDEAL (tussen 1 euro en 2 euro)

Alle gesprekken staan in je eigen beveiligde klanten omgeving. Gesprekken kan je hier:

  • Na-lezen (gespreksnotitie).
  • Terugluisteren van het opgenomen gesprek (gesprek tussen beller en telefoniste).
  • Opgenomen telefoongesprekken downloaden.
  • Overzicht van de gesprekken / specificatie downloaden in XLS/CSV over de door jou geselecteerde personen.

Hoe het werkt in 10 stappen:

Wij hebben een platform ontwikkelt voor telefoonbeantwoording zoals het hoort; simpel en direct te gebruiken 24/7;

  1. Je schrijft je eenvoudig en kosteloos (eenmalige verificatie via iDEAL tussen 1 en 2 euro) in via goedemorgen-goedemiddag.nl
  2. Je ontvangt direct een e-mail waarin je gratis vaste telefoonnummer staat.
  3. Je gebruikt dit telefoonnummer om naar toe door te schakelen of je gebruikt het direct naar je klanten & relaties.
  4. Via je eigen login* bepaal je hoe de telefoon opgenomen moet worden.
  5. Bepaal je wanneer er opgenomen moet worden en zet je de antwoord-dienst aan/uit.
  6. Bij telefoontjes krijg je van ons een bericht van jouw keuze, dit kan zijn doorschakelen, ruggespraak of een boodschap aannemen.
  7. Alles acties die zijn genomen staan in je eigen portal.
  8. Twijfel? Jij kan ook alle berichtten direct na-luisteren.
  9. Kwaliteit? Jij kan ieder bericht zelf op kwaliteit beoordelen.
  10. Betalen, alleen voor wat je hebt gebruikt.

Bereikbaar & Beschikbaar 24/7 draaien wij! Iedere dag van het een jaar een antwoordservice. Jij bepaalt waneer je doorgeschakeld bent en natuurlijk wanneer je telefoon wilt beantwoorden

 

 

Aanmelden & Aanvragen

 

*) beveiligde web-toegang met certificaat die geschikt is voor iPhone, Android, Blackberry en andere (mobile) platformen. Software installeren of telefooncentrale kennis is dus niet nodig.