Wij gaan de telefoniste delen

Wij geloven dat een goede telefoon dienst of antwoord service van onschatbare waarde is. Toen wij zelf op zoek gingen naar een antwoord service merkten wij hoe slecht de dienstverlening is en dat telefoonbeantwoording (te) duur is.

Uit onvrede hebben we besloten om het zelf te gaan doen en een professionele dienst op te zetten die voor iedereen (groot en klein) bereikbaar is. Deze gedachte van “de perfecte antwoordservice als dienst” bracht ons de volgende uitdaging.

Een betrouwbaar systeem en netwerk wat functionaliteit heeft wat eigenlijk “normaal” zou moeten zijn; opnemen, terugluisteren, profiel en voorkeuren live beheren etc…. … dat bestond dus nog helemaal niet; dan maar zelf maken! En dat is gelukt.

Wij stellen dit platform dus nu open en wij zijn ervan overtuigd dat het een topsysteem is dat technisch jaren verder is dan de gangbare systemen. In combinatie met het efficient inzetten en delen van capaciteit zijn wij wel een partner voor kleine en middelgrote ondernemers!

 

De Oprichters van Goedemorgen – Goedemiddag.

3 ondernemers! Samen, geen mix of shake… dat zou de kennis en ervaring maar stuk maken, eerder een opgestapelde taart of lasagna! Lees hieronder de ingrediënten.

bas de rooy antwoordserviceBas de Rooy de afgelopen 15 jaar actief in (database)marketing en telemarketing. Weet als geen ander wat er komt kijken bij het genereren van leads / omzet en hoe belangrijk goede bereikbaarheid daarbij is. Toen Bas zelf begon met ondernemen realiseerde hij zich dat optimale bereikbaarheid / klantcontact lang niet altijd haalbaar is voor MKB-ers. Dit moest veranderen! Is dan ook super trots op wat Goedemorgen Goedemiddag MKB-ers te bieden heeft.

Bas gaat alleen voor het beste en aarzelt niet om daar zelf energie en tijd in te steken. Zijn positief kritische en altijd eerlijke oordeel helpt ook anderen het beste uit zichzelf te halen. Door zijn kwaliteit om mensen te motiveren is hij van grote waarde binnen iedere organisatie die vooruit wil.

Bas luistert goed, komt met creatieve voorstellen en denkt ook financieel mee. In de vergelijking met andere bedrijven uit zijn branche steekt Bas met kop en schouders boven de rest uit.

Linkedin

 

Jacques Sjouwerman antwoordserviceJacques Sjouwerman, ondernemer, is al 25 jaar actief in sales en marketing, begon in 1996 zijn eerste facilitaire B2B outbound Callcenter. Nam in 2005 een internetbedrijf over, startte in 2006 met het opzetten van Nederlandstalige callcenters in Spanje. Ging in 2010 met alles tegelijk over de kop en heeft daar weer veel van geleerd en kwam er sterker uit.

Ooit zijn sale carrière begonnen met de verkoop van Timeshare appartementen in Spanje, daarna fax- en kopieermachines in Nederland, daarna b2b outbound telemarketing met leadgeneratie c.q. agendaplanning als specialiteit en nu dus founder van onder andere deze state off the art inbound telefoondienst.

Hij acteert graag op het snijvlak van sales, marketing, mensen en internet.

Zijn lijfspreuk is: “Change only takes place through action”!

Linkedin

 

Iwan van Geelen

Iwan van Geelen, Ondernemer, op zijn 18e als zelfstandige begonnen in de Telecom, hoe toepasselijk IvG Telecom. 10 jaar lang ICT ondernemingen uitgerold in 14 verschillende landen. Daarna, een estafette van aanvullende ondernemingen, die allemaal iets gezamenlijk hebben “he, waarom bestond dit nog niet eerder” Actief in Travel & Lifestyle, en dienstverlening voor MKB-ers (hij is er tenslotte ook een)

vorig jaar hielp Iwan in no-time ruim 200 mkb/zzp-ers aan een alternatief voor de bedrijfshuisvesting

Iwan doesn’t just think outside of the box: he pulls the box apart, throws away all the parts you don’t need, and hands you a custom container that solves the problem

Linkedin

 

Post navigation